Cum am slabit 18 kg in 2 luni cu regim disociat!

By on 07/03/2016
Regim disociat

Pana acum nu am vorbit despre beneficiile unui regim disociat, insa pentru a putea vorbi, l-am testat pe pielea mea. Dupa cum va spuneam si in postarile pe Facebook, de ceva timp incerc sa intru in forma si am ales un regim disociat.

In principiu, regimul disociat este foarte simplu: consta in separarea alimentelor pe zile. In functie de grupa de alimente din care fac parte, intr-o zi pot consuma proteine, legume, carbohidrati sau fructe.

Mai exact, intr-o zi avem voie sa consumam o anumita proteina: daca am luat la pranz o friptura din piept de pui la gratar, seara nu mananc branza sau ou, ci tot carne de pui slaba.

Am adaptat varianta de regim disociat in functie de nevoile organismului si de bugetul meu:

1. In zilele care prevad o singura grupa de alimente, nu am consumat la mic dejun suc de fructe, ci acelasi aliment din acea zi;

2. Nu am tinut niciodata acea zi de post in care sa beau numai apa, deoarece la munca am nevoie de energie si sunt sigura ca fiecare dintre voi simte cand organismul cedeaza si va simtiti tot mai anemice;

3. Nu am tinut nici ziua de rasfat despre care ni se povesteste in mai multe tipuri de regim disociat, ci am respectat intocmai alimentele permise in ziua respectiva. In unele regimuri disociate se prevede ca se pot consuma uneori unele prajituri sau chiar tort. Avand in vedere ca nu sunt un mare fan al dulciurilor, mi-am permis sa sar fara regrete peste acest festin. Mai mult, as fi ravnit la o saorma, pizza, paste cu carne si sos, totul gatiti in casa… dar hai ca nu-mi doresc sa va induc in pacat!

4. Am adaptat zilele de alimente in functie de felul de mancare pe care il pregateam: daca achizitionam legume pentru o supa simpla de legume (fara ulei si bulion din comert, deoarece contine zahar), o consumam de-a lungul mai multor zile. Practic, daca supa imi ajunge pentru 3 zile, tot atata timp voi consuma legume.

5. In zilele de carbohidrati se consuma orez brun sau orez alb, care nu se poate inlocui cu cartofi. Uneori se spune ca poti consuma un cartof copt la cuptor, insa eu nu am consumat.

6. In zilele de fructe se evita bananele si strugurii. Ai grija la citrice: portocalele, grepfruit-ul, lamaile, pot crea o mare aciditate in stomac si poti risca sa faci ulcer. Eu am folosit in special mere, prune, pere.

7. In fiecare zi incearca sa consumi mai mult de 2 litri de apa. Odata cu apa se elimina si reziduurile din corp si grasimea care va fi eliminata.

8. Desi niciun regim disociat nu prevede, la un moment dat am scos carbohidratii din dieta, deoarece efectiv nu mai puteam sa inghit nici macar o lingura de orez (fiert, fara legume, fara marar sau patrunjel).

9. La niciun tip de alimente nu se prevede folosirea uleiului in regim disociat.

10. Pentru a drege gustul am folosit numai piper si mirodenii, fara sare. Sarea favorizeaza retinerea apei in organism, lucru care nu este de dorit avand in vedere ca in timpul regimului disociat consumi multa apa.

11. In unele regimuri se sustine sa nu bei ceaiuri decat in zilele de fructe sau in caz de recomandare medicala. Pana acum am baut, insa acum simt mai mult nevoia de apa.

Cu acest regim disociat am slabit:

In prima luna – 10 kilograme pierdute;

In a doua luna – 8 kilograme pierdute;
Sfatul meu: ar fi de dorit sa imbini un regim disociat cu un program de miscare zilnica, insa eu sunt o fire sedentara. Astfel, am preferat sa merg pe jos aproximativ 30 de minute zilnic, insa fara alergat sau program de fitness sau aerobic.

Acest tip de regim disociat se urmeaza timp de 9 zile, o luna, sau 3 luni. Mie mi-a mai ramas o luna din cele 3 luni si sunt cat se poate de curioasa de rezultatul final! Se presupune ca in urma celor 3 luni se va schimba si metabolismul, prin urmare nu mai riscam efectul yo-yo. Nu ma bazez pe acest aspect, insa va tin la curent.

Alege un stil de viata sanatos!

 


Adauga un comentariu

comentarii

You must be logged in to post a comment Login