5 pasi simpli pentru a scapa de burta fara efort

By on 18/01/2015
Scapa de burta fara efort! Vei fi sanatoasa si admirata

Majoritatea dintre noi cauta sfaturi “minune” pentru a slabi rapid sau macar pentru a scapa de burta. Uneori pare ca muncim in zadar prin curele de slabire si prin faimoasele “abdomene”.

Ceea ce nu stiam insa este ca grasimea depozitata pe abdomen reprezinta un indicator periculos care semnaleaza boala.

Ar trebui sa gasim solutii pentru a scapa de burta in principal pentru a ne apara sanatatea, si apoi pentru ratiuni estetice.

Este important de stiut ca aceasta grasime abdominala nu este numai rezultatul unei alimentatii dezordonate.

Stresul este un factor declansator, stimuland secretia masiva a unui hormon numit cortizol. Acesta inhiba muschii pentru a nu mai putea arde caloriile si pastreaza grasimea depusa in zona abdomenului si a soldurilor.

Explicatia ne ajuta sa intelegem cauza pentru care deseori ni se pare ca dietele si exercitiile fizice nu au niciun rezultat pentru a scapa de burta.

In fapt, restrictiile la care ne supunem in timpul curei de slabire actioneaza ca un stres la nivelul psihicului nostru si determina retentia stratului adipos.

Nu ne dam batuti, exista “dusmani” ai grasimii abdominale care ne pot reda silueta de vis daca invatam sa “atacam” corect.

Iata cum vom scapa de burta fara efort:

1. Scoate zaharul rafinat din alimentatie! cea mai scurta cale pentru a scapa de burta si alte depozite de grasime nedorita este sa iti schimbi obiceiurile alimentare.

Nutritionistii ne sfatuiesc permanent sa nu mai folosim zahar procesat, pe care il gasim in dulciuri, bomboane, ciocolata, prajituri sau patiserie.

In schimb, ar trebui sa ne hranim pofta de dulce cu asa-zis-ul zahar bun, adica fructoza si glucoza pe care le gasim concentrate in fructe.

Un exemplu bun este marul, un fruct ieftin pe care il gasim in toate anotimpurile. Coaja contine peptina, un tip de fibra indisolubila care ajuta metabolismul si invinge nevoia de zahar.

Mai mult decat atat, creaza senzatia de satietate si ne umple de energie in timpul curei de slabire.

2. Program regulat de somn: cu siguranta ai observat ca atunci cand esti nevoita sa lucrezi noaptea sau sa inveti, ai tendinta de a manca intr-una si de a consuma deserturi ce contin zahar.

Fenomen se explica prin secretia crescuta de cortizol, care determina sensibilitatea la insulina si aduna grasimea pe abdomen. Obisnuieste-te sa dormi suficient, nu mult.

Specialistii spun ca somnul optim al adultilor este de aproximativ 7 ore pe noapte si ca ar trebui sa stabilim timpul de culcare in jurul orei 22.00.

3. Mananca grasimi pentru a scapa de burta! Ne ingrasa zaharul si grasimile rele, provenite din prajeli, fast-food, maioneza sau margarina.

Corpul nostru are nevoie de grasimi, dar din cele bune, cum ar fi alimentele care contin Omega-3: nuci, somon si avocado.

4. Consuma vitamina C, deoarece aceasta combate efectul secretiei ridicate de cortizol. Acesta inhiba arderea grasimilor cand suntem stresati. Ne ajuta insa vitamina C, transformand stratul adipos in combustibil. Atentie, trebuie sa il ardem pentru a slabi!

5. Executa reprize scurte de exercitii fizice, care sa iti lucreze muschii, dar sa nu te epuizeze. Iti recomandam si articolul Te ajuta 30 de minute de sport in cura de slabire?

Alege un stil de viata sanatos!


Adauga un comentariu

comentarii

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply